Doprava a platba
Možnosti dopravy
Balíčky si můžete vyzvednout tentýž pracovní den během otevírací doby. V případě, že zboží není skladem, naskladněme ho v uvedeném termínu. Budete vždy kontaktováni našim administrátorem kvůli termínu vyzvednutí objednávky.
Otevírací doba závisí na zvoleném výdejním místě. Budete kontaktováni Zásilkovnou. Zásilky budou připraveny k odběru následující pracovní den po podání. Po předání zásilky kurýrovi Vám emailem zašleme potvrzení o vyexpedování.
Doprava je u objednávky v hodnotě nad 2000 Kč zdarma po celé ČR.
Předpokládané doručení na Vámi zvolenou adresu následující pracovní den po odeslání zásilky mezi 8:00 – 18:00 hod. Po předání zásilky kurýrovi Vám emailem zašleme potvrzení o vyexpedování. Kód pro sledování zásilky Vám zašle společnost GLS.
Doprava je u objednávky v hodnotě nad 5000 Kč zdarma po celé ČR.
Nadměrné či velkoobjemové zásilky lze odeslat pouze individuální dopravou (TopTrans, Doprava Na Paletách, Geis).
Možnosti platby
Platba v hotovosti při osobním odběru. Na prodejně lze platit i kartou.
Po vytvoření objednávky obdržíte email s potvrzením. V příloze tohoto emailu naleznete proforma fakturu a veškeré platební údaje. Objednávka bude odbavena po připsaní platby na náš účet.
Jednoduchá a bezpečná cesta úhrady Vaší objednávky.
Po odeslání objednávky budete přesměrováni na platební bránu, která platbu zprostředkuje.
Dobírku za zásilku lze uhradit taktéž předem v aplikaci (nutné v případě vyzvednutí v Z-BOXu), případně hotově či kartou na výdejním místě.
Platba v hotovosti při převzetí zboží od dopravce. Lze platit kartou.